

Nasza zespół

Beata Gadomska
oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej (I i II st.), absolwentka studiów podyplomowych z zakresu terapii psychologiczno-pedagogicznej oraz edukacji i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, absolwentka dwustopniowego kursu z zakresu terapii ręki
Mam prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Prowadzę systematyczne zajęcia terapeutyczne dzieci ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnych intelektualnie, dyslektycznych, mających specyficzne problemy edukacyjne, jak również zajęcia usprawniające gotowość szkolną dzieci 6-letnich i zajęcia pedagogiczne dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych z deficytami rozwojowymi, zaburzonymi zachowaniami i zaburzeniami w rozwoju społeczno-emocjonalnym. Poza Centrum pracuję jako nauczyciel wspomagający z dziećmi z orzeczoną niepełnosprawnością

Dorota Krajewska
pedagog specjalny, logopeda, nauczyciel, edukator i terapeuta dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
Od niemalże 10 lat pracuję z dziećmi wykazującymi duże potrzeby i trudności rozwojowe, co sprawia mi ogromną przyjemność, daje energię i motywację do dalszego doskonalenia się i rozwijania. Systematycznie korzystam z szeregu szkoleń i kursów przeznaczonych dla logopedów, pedagogów i terapeutów. Obecnie, poza Centrum, pracuję jako logopeda w przedszkolu niepublicznym oraz nauczyciel współorganizujący kształcenie i prowadzący zajęcia rewalidacyjne dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole podstawowej. W swojej pracy logopedycznej zwracam szczególną uwagę na umiejętności komunikacyjne dziecka. Prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz z wadami wymowy, jak również zajęcia usprawniające gotowość szkolną dzieci 6-letnich Jestem zwolenniczką indywidualnego podejścia do każdego dziecka oraz multidyscyplinarnego oddziaływania terapeutycznego.

Izabela Wiśniewska
Psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej (I i II st.)

Marta Pośpiech
pedagog specjalny, edukator i terapeuta dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, terapeuta ręki
Posiadam ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Obecnie pracuję jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi. Prowadzę zajęcia rewalidacyjne dla dzieci ze spektrum Autyzmu i z Zespołem Aspergera , a także Trening Umiejętności Społecznych. W pracy pedagogicznej z dziećmi w wieku przedszkolnym uwzględniam naukę czytania, terapię ręki, mindfulness - trening uważności. Oferuję również wsparcie dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Terapia obejmuje rozwój funkcji percepcyjno- motorycznych i ćwiczenia rozwijające czytanie (Metoda sylabowa, Metoda 18 struktur wyrazowych, czytanie selektywne). Jestem osobą otwartą poszukującą nowych, alternatywnych metod i rozwiązań w pracy z dziećmi jak również z ich rodzicami.
W swojej pracy oferuję MASAŻ DOTYK MOTYLA , który jest jednym z podstawowych narzędzi terapii o nazwie Łagodna Bio- Energetyka(Gentle Bio- Energetics). To łagodna technika oparta na bardzo delikatnym dotyku. Jest prostym i skutecznym wsparciem w leczeniu różnych chorób i dysfunkcji u niemowląt, dzieci i dorosłych.
Korzyści stosowania masażu:
-
Łagodzi objawy stresu, rozpuszcza napięcia
-
Uzdrawia traumy i odbudowuje energię po wypadku i chorobie
-
Poprawia biologiczne funkcjonowanie organizmu
-
Ułatwia nawiązanie i pogłębianie więzi między rodzicami i dziećmi
-
Pomaga adoptowanym dzieciom w nawiązaniu więzi z rodzicami
-
Działa rozluźniająco przy kolkach niemowlęcych
-
Pomaga dzieciom z nadaktywnością, np. trudnościach z zasypianiem
-
Działa pozytywnie na dzieci z autyzmem
-
Niweluje nadwrażliwość sensoryczną u dzieci sferze dotyku

Emilia Kornafel
Fizjoterapeuta
Jestem magistrem fizjoterapii od wielu lat czynnie pracującym z osobami dorosłymi a także dziećmi. Do pracy z pacjentem podchodzę indywidualnie, holistycznie i z dużym zaangażowaniem. Szybko nawiązuję kontakt z pacjentem, potrafię zmotywować do odpowiedniego działania. Szczególną satysfakcję z pracy czerpię gdy widzę u swoich pacjentów znaczącą poprawę sprawności ruchowej oraz zachowanie prawidłowej postawy ciała zwłaszcza u dzieci.

Martyna Molska
terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog specjalny.
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym z zamiłowania terapeutą. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalności wczesna edukacja. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunkach oligofrenopedagogika z rewalidacją, integracja sensoryczna oraz edukacja, rewalidacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Cały czas doskonalę swoją wiedzę uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach.
W swojej pracy dostosowuję zajęcia tak, aby dzieci przez zabawę osiągały ustalone cele terapeutyczne, motywuję i doceniam każdy wysiłek włożony przez dziecko w wykonanie zadania. Zadania stawiane przed dzieckiem są w zasięgu jego możliwości, ale równocześnie są wyzwaniem do osiągnięcia konkretnego celu.

Joanna Tańska
pedagog, terapeuta, psychoterapeuta w szkoleniu, trener umiejętności społecznych, doradca zawodowy, certyfikowny specjalista w zakresie pomocy ofiarom przemocy w rodzinie (Certyfikat Nr 143 nadany przez Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Od kilkunastu lat pracuję z osobami doświadczającymi różnego rodzaju kryzysu psychologicznego, w tym przemocy w rodzinie, prowadzę programy korekcyyjno- edukacyjne oraz psychologiczno - terapeutyczne dla osób stosujących przemoc w rodzinie.

Katarzyna Szymańska
mgr prawa, mediator, absolwentka studiów podyplomowych z psychotraumatologii, ukończony kurs podstawowy TSR – Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach.
Terapia skoncentrowana na osiągnięciu określonego przez klienta celu, a nie analizie problemu czy deficytów, które uświadomiły mu potrzebę szukania wsparcia. Przedmiotem jej zainteresowania nie jest więc przeszłość, a raczej teraźniejszość i przyszłość. O tyle zajmuje się historią życia klienta, o ile można z niej odczytać jego mocne strony, cenne doświadczenia i sposoby radzenia sobie z wcześniejszymi kryzysami.
TSR koncentruje się na:
-
zasobach klienta i mocnych jego stronach, a nie deficytach i zaburzeniach;
-
na jego celach i zmianie, którą klient chce osiągnąć, a nie na problemach;
-
na jego dotychczasowych osiągnięciach, a nie na porażkach;
-
na wyjątkach od sytuacji problemowych, a nie częstotliwości występowania problemów i ich rozmiarach.

EDUCATIO
Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka
ul. Podmiejska 11ZD
06-500 Mława
Tel. 510 844 019
Mail: centrum-educatio@wp.pl