top of page
tlo.jpg

Nasza zespół

Screenshot 2021-10-05 at 10.38.49.png

Beata Gadomska

oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej (I i II st.), absolwentka studiów podyplomowych z zakresu terapii psychologiczno-pedagogicznej oraz edukacji i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, absolwentka dwustopniowego kursu z zakresu terapii ręki 

Mam prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Prowadzę systematyczne zajęcia terapeutyczne dzieci ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnych intelektualnie, dyslektycznych, mających specyficzne problemy edukacyjne, jak również zajęcia usprawniające gotowość szkolną dzieci 6-letnich i zajęcia pedagogiczne dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych z deficytami rozwojowymi, zaburzonymi zachowaniami i zaburzeniami w rozwoju społeczno-emocjonalnym. Poza Centrum pracuję jako nauczyciel wspomagający z dziećmi z orzeczoną niepełnosprawnością

Screenshot 2021-10-05 at 10.38.45.png

Dorota Krajewska

pedagog  specjalny, logopeda, nauczyciel, edukator i terapeuta dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera 

Od niemalże 10 lat pracuję z dziećmi  wykazującymi duże potrzeby i trudności rozwojowe, co sprawia mi ogromną przyjemność, daje energię i motywację do dalszego doskonalenia się i rozwijania. Systematycznie korzystam z szeregu szkoleń i kursów  przeznaczonych dla logopedów, pedagogów i terapeutów.  Obecnie, poza Centrum, pracuję jako logopeda w przedszkolu niepublicznym oraz nauczyciel współorganizujący kształcenie i prowadzący zajęcia rewalidacyjne dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera  w szkole podstawowej. W swojej pracy logopedycznej  zwracam szczególną uwagę na umiejętności komunikacyjne dziecka. Prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz z wadami wymowy, jak również zajęcia usprawniające gotowość szkolną dzieci 6-letnich Jestem zwolenniczką indywidualnego podejścia do każdego dziecka oraz multidyscyplinarnego oddziaływania terapeutycznego.  

Screenshot 2021-10-05 at 10.38.41.png

Izabela Wiśniewska

Psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej (I i II st.)

Screenshot 2021-10-05 at 10.38.53.png

Marta Pośpiech

pedagog specjalny, edukator i terapeuta dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, terapeuta ręki

Posiadam ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Obecnie pracuję jako nauczyciel wychowania przedszkolnego  w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi. Prowadzę zajęcia rewalidacyjne dla dzieci ze spektrum Autyzmu i z Zespołem Aspergera , a także Trening Umiejętności Społecznych. W pracy pedagogicznej z dziećmi  w wieku przedszkolnym uwzględniam naukę czytania, terapię ręki,  mindfulness  - trening uważności. Oferuję również wsparcie dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Terapia obejmuje rozwój funkcji percepcyjno- motorycznych i ćwiczenia rozwijające czytanie (Metoda sylabowa, Metoda 18 struktur wyrazowych, czytanie selektywne).  Jestem osobą otwartą  poszukującą nowych, alternatywnych metod i rozwiązań w pracy z dziećmi jak również z ich rodzicami. 

W swojej pracy oferuję MASAŻ DOTYK MOTYLA , który jest jednym z podstawowych narzędzi terapii o nazwie Łagodna Bio- Energetyka(Gentle Bio- Energetics). To łagodna technika oparta na bardzo delikatnym dotyku. Jest prostym i skutecznym wsparciem w leczeniu różnych chorób i dysfunkcji u niemowląt, dzieci i dorosłych.

Korzyści stosowania masażu:

  • Łagodzi objawy stresu, rozpuszcza napięcia

  • Uzdrawia traumy i odbudowuje energię po wypadku i chorobie

  • Poprawia biologiczne funkcjonowanie organizmu

  • Ułatwia nawiązanie i pogłębianie więzi między rodzicami i dziećmi

  • Pomaga adoptowanym dzieciom w nawiązaniu więzi z rodzicami

  • Działa rozluźniająco przy kolkach niemowlęcych

  • Pomaga dzieciom z nadaktywnością, np.  trudnościach z zasypianiem

  • Działa pozytywnie na dzieci z autyzmem

  • Niweluje nadwrażliwość sensoryczną u dzieci  sferze dotyku

Screenshot 2021-10-05 at 10.38.35.png

Emilia Kornafel

Fizjoterapeuta

 

Jestem magistrem fizjoterapii od wielu lat czynnie pracującym z osobami dorosłymi a także dziećmi. Do pracy z pacjentem podchodzę indywidualnie, holistycznie i z dużym zaangażowaniem. Szybko nawiązuję kontakt z pacjentem, potrafię zmotywować do odpowiedniego działania. Szczególną satysfakcję z pracy czerpię gdy widzę u swoich pacjentów znaczącą poprawę sprawności ruchowej oraz zachowanie prawidłowej postawy ciała zwłaszcza u dzieci.  

AdobeStock_40440597_Preview.jpeg

Martyna Molska 

terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog specjalny.

 

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym z zamiłowania terapeutą.  Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalności wczesna edukacja. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunkach oligofrenopedagogika z rewalidacją, integracja sensoryczna oraz edukacja, rewalidacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Cały czas doskonalę swoją wiedzę uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. 

W swojej pracy dostosowuję zajęcia tak, aby dzieci przez zabawę osiągały ustalone cele terapeutyczne, motywuję i doceniam każdy wysiłek włożony przez dziecko w wykonanie zadania. Zadania stawiane przed dzieckiem są w zasięgu jego możliwości, ale równocześnie są wyzwaniem do osiągnięcia konkretnego celu. 

Screenshot 2021-10-05 at 11.30.35.png

Joanna Tańska

pedagog, terapeuta, psychoterapeuta w szkoleniu, trener umiejętności społecznych, doradca zawodowy, certyfikowny specjalista w zakresie pomocy ofiarom przemocy w rodzinie (Certyfikat Nr 143 nadany przez Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Od kilkunastu lat pracuję z osobami doświadczającymi różnego rodzaju kryzysu psychologicznego, w tym przemocy w rodzinie, prowadzę programy korekcyyjno- edukacyjne oraz psychologiczno - terapeutyczne dla osób stosujących przemoc w rodzinie.

Screenshot 2021-10-05 at 11.30.46.png

Katarzyna Szymańska

mgr prawa, mediator, absolwentka studiów podyplomowych z psychotraumatologii, ukończony kurs podstawowy TSR – Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach.

Terapia skoncentrowana na osiągnięciu określonego przez klienta celu, a nie analizie problemu czy deficytów, które uświadomiły mu potrzebę szukania wsparcia. Przedmiotem jej zainteresowania nie jest więc przeszłość, a raczej teraźniejszość i przyszłość. O tyle zajmuje się historią życia klienta, o ile można z niej odczytać jego mocne strony, cenne doświadczenia i sposoby radzenia sobie z wcześniejszymi kryzysami.

TSR koncentruje się na:

  • zasobach klienta i mocnych jego stronach, a nie deficytach i zaburzeniach;

  • na jego celach i zmianie, którą klient chce osiągnąć, a nie na problemach;

  • na jego dotychczasowych osiągnięciach, a nie na porażkach;

  • na wyjątkach od sytuacji problemowych, a nie częstotliwości występowania problemów i ich rozmiarach.

EDUCATIO
Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka

ul. Podmiejska 11ZD

06-500 Mława

Tel. 510 844 019

Mail: centrum-educatio@wp.pl

©2021 by EDUCATIO Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka. 

bottom of page